• Italiano
  • English


Przyspiesz obieg dokumentów. Przyspiesz obieg informacji w Twojej firmie.
W zmieniającym się szybko cyfrowym świecie nadal wiele organizacji otrzymuje papierową korespondencje i dokumentacje biznesową . Niemniej  jednak   tradycyjne rozwiązanie ręcznego oddzielania, segregowania  dokumentów papierowych  oraz ich tradycyjnej dystrybucji w organizacji nie mają już zastosowania w współczesnym biznesie.

Usprawniaj procesy. Buduj przewagę konkurencyjną.
e-kancelaria Libris. Elektroniczna kancelaria to rozwiązanie, które w znaczący sposób podnosi efektywność pracy i redukuje codzienne koszty.   e-kancelaria  to aplikacja do  zarządzania korespondencją przychodzącą i wychodzącą,  usprawnia obsługę poczty oraz dalszą dystrybucję dokumentów w firmie. Poczta przychodząca jest skanowana i automatycznie dystrybuowana  do określonych odbiorców lub grup odbiorców lub bezpośrednio do systemów informatycznych. To rozwiązanie w pełni zastępują standardowe manualne czynności rozdzielania i sortowania dokumentów papierowych a pracownikom zapewnia lepszą elastyczność biznesową oraz nowy  ciekawszy sposób pracy.


Skontaktuj się z nami teraz
Warszawa, Kraków, Katowice, Wrocław, Łódź, Poznań, Białystok, Lublin, Gdańsk